Nyt Dong vil uddanne danskerne til grønne tænkere

Dong Energy er blevet til Ørsted, og selvom det indtil videre betyder et nyt grafisk koncept for visitkort, brevpapir og cykeltøj(!), så lægger energiselskabet op til i højere grad at ville minde forbrugerne om et ansvar for at leve mere grønt. Til at starte med ønsker topchefen at minde forbrugerne om at bruge mindre energi og vogte sig for grøn salgsgas.
Foto: Mathias Ørsborg Johansen
Foto: Mathias Ørsborg Johansen

Det kan måske klinge af gammel skolemesterlogik, når Dong Energy i dag har taget navn efter en 240 år gammel videnskabsmand.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Photo: Thomas Borberg

    "Told på kinesiske vindmøller er en mulighed"

    Læs også