"Svovlregler ligner en god forretning for svindlere"

Hvis bøderne for at bryde svovlreglerne i skibsfarten ikke hæves, og kontrollen i havnene og på havene ikke styrkes, så ser det ud til at blive en god forretning at svindle, siger rederichef.
Foto: Arkivfoto/Ritzau Scanpix/Thomas Borberg
Foto: Arkivfoto/Ritzau Scanpix/Thomas Borberg
AF TOMAS KRISTIANSEN, SHIPPINGWATCH

Kravet i skibsfarten om at mindske svovludledningen fra brændstoffet fra 1. januar 2020 bekymrer Per Lange i rederiet Ultrabulk.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Foto: Thomas Borberg

    "Told på kinesiske vindmøller er en mulighed"

    Læs også