Vestas halter efter servicemål

Omsætningen i Vestas' serviceforretning gik tilbage i tredje kvartal, og nu skal selskabet levere rekordsalg resten af året, hvis det skal nå årsmålet på en mia. euro. De får travlt, mener analytiker.

Onsdagens kvartalsregnskab fra Vestas blev taget godt imod af markedet med særdeles flotte kursstigninger. Det skyldes ikke mindst stærke tal i serviceforretningen, som har været en guldkalv for Vestas i de seneste år, mens vindmølle-delen har været svækket.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også