Ingen afklaring på EU's bilkrav

Tyskland har fået skudt afgørelsen om EU's kommende CO2-krav til bilindustrien til hjørne.
Foto: DAG¯ JAN
Foto: DAG¯ JAN

Det er fortsat uvist, om EU får held med at gennemføre et krav, der vil diktere en maksimal CO2-udledning på 95 gram per kiliometer i 2020. Det lykkes i fredags Tyskland at få opbakning fra England, Tjekkiet, Ungarn, Polen og Slovakiet til at sende afgørelsen til hjørne. Det er nu tredje gang, at man vælger at udskyde beslutningen om nye udledningskrav.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Photo: Illustration: Floating Power Plant

    Dansk udvikler køber 4 MW-mølle af Siemens Gamesa

    For abonnenter

    Den 1. juni begyndte Senvions tidligere økonomidirektør Manav Sharma som amerikansk landechef for Nordex. Snart får han en ny fabrik at råde over. | Foto: Senvion

    Nordex genstarter produktion i USA

    For abonnenter

    Læs også