EnergiWatch

Grundfos stikker ud på sociale medier

Danske virksomheder anvender sjældent sociale medier i arbejdsøjemed. Grundfos har ellers en vis succes med det.

Foto: Sebastian Scheiner

Danskerne er ellevilde med sociale medier i deres fritid, og de er også – vrisser chefen – vilde med det i arbejdstiden.

Alligevel er sociale medier endnu ikke slået igennem som et decideret værktøj i de største danske virksomheder. Faktisk halter vi langt efter andre lande på det område, viser en ny undersøgelse fra amerikanske Microsoft.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra EnergiWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

EnergiWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs