Grundfos stikker ud på sociale medier

Danske virksomheder anvender sjældent sociale medier i arbejdsøjemed. Grundfos har ellers en vis succes med det.
Foto: Sebastian Scheiner
Foto: Sebastian Scheiner
RENÉ DEICHGRÆBER

Danskerne er ellevilde med sociale medier i deres fritid, og de er også – vrisser chefen – vilde med det i arbejdstiden.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også







Job

Se flere jobs