EnergiWatch

Dårlige anmeldelser skræmmer elkunder væk

De store energiselskaber kæmper med dårlige brugeranmeldelser på nettet, og dårlige anmeldelser skræmmer kunder bort, viser danske undersøgelser.

Foto: Ole Lind

“Når jeg som forbruger ser på SEAS-NVE’s Trustpilot-anmeldelser, vil jeg ikke have tillid til, at jeg kan blive en tilfreds kunde der, når så stor en andel af anmeldelserne er negative."

Sådan lyder det fra Mia Kjær Jessen, efter at hun har kigget nærmere på Danmarks næststørste energiselskabs placering på siden Trustpilot, som indsamler forbrugeranmeldelser. Anmeldelserne viser, at SEAS-NVE sammen med bl.a. DONG Energy og Trefor skraber bunden.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra EnergiWatch

Shell afviser at forholde sig til sviner mod dansk raffinaderi

Crossbridge Energy undersøgte raffinaderiet fuldt ud forud for overtagelsen, siger talsperson fra Shell. Talspersonen forholder sig imidlertid ikke til, at raffinaderiet kritiseres i hårde vendinger i en intern mail sendt af en kommunikationsansat hos Shell.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

EnergiWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs