EnergiWatch

Dårlige anmeldelser skræmmer elkunder væk

De store energiselskaber kæmper med dårlige brugeranmeldelser på nettet, og dårlige anmeldelser skræmmer kunder bort, viser danske undersøgelser.

Foto: Ole Lind

“Når jeg som forbruger ser på SEAS-NVE’s Trustpilot-anmeldelser, vil jeg ikke have tillid til, at jeg kan blive en tilfreds kunde der, når så stor en andel af anmeldelserne er negative."

Sådan lyder det fra Mia Kjær Jessen, efter at hun har kigget nærmere på Danmarks næststørste energiselskabs placering på siden Trustpilot, som indsamler forbrugeranmeldelser. Anmeldelserne viser, at SEAS-NVE sammen med bl.a. DONG Energy og Trefor skraber bunden.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra EnergiWatch

Siemens Gamesas milliarddyre problem er halvvejs selvforskyldt

Selv om det i høj grad er lykkedes at presse eksterne omkostninger over på kunderne, leveres landvindprojekter til en værdi af omkring 15 milliarder til nulmargin over de næste år, konstaterer mølleproducentens topchef. Her og der er det nok gået lidt for hurtigt.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs