Dårlige anmeldelser skræmmer elkunder væk

De store energiselskaber kæmper med dårlige brugeranmeldelser på nettet, og dårlige anmeldelser skræmmer kunder bort, viser danske undersøgelser.
Foto: Ole Lind
Foto: Ole Lind

“Når jeg som forbruger ser på SEAS-NVE’s Trustpilot-anmeldelser, vil jeg ikke have tillid til, at jeg kan blive en tilfreds kunde der, når så stor en andel af anmeldelserne er negative."

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også