Ørsted vil sælge yderligere fra

En af energiselskabets historiske hjørnesten får hakket nok et hjørne af med beslutning om at skære de mindre erhvervskunder fra. De harmonerer ikke med den globale strategi, fastslår koncerndirektør. (Opdateret)
Foto: PR/Ørsted
Foto: PR/Ørsted

Har man sagt A, må man også sige B. Eller i den lidt mere alfabetisk udfordrende version; har man sagt B2C, må man også sige B2B. Det er konklusionen hos Ørsted, der efter sidste års beslutning om at sætte såvel Radius som sin privatkundeforretning (B2C) til salg, nu også placerer i hvert fald en del af sin erhvervskundeforretning (B2B) på salgslisten.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Foto: Nordex

    Nordex får spansk ordre på 124 MW

    For abonnenter

    Læs også