Rockwool tror fortsat på Europa

Opgør: Mens alle taler om BRIK-landene, har Rockwool omlagt sin organisation for at øge fokus på markedet i baghaven.
Jane Aunsbjerg Villadsen

Henrik Frank Nielsen ved godt, at Europa halter. Gældskrise, ringe vækst og høj arbejdsløshed har sat sine spor på regionen. Alligevel mener han, at mange virksomheder begår en fejl, hvis de forsømmer Europa til fordel for vækstmarkederne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også