Rockwool opjusterer efter salgsvækst

Danske stenuldsproducent kan mærke opsvinget i byggebranchen, og selvom det sætter tydelige spor i selskabets toplinje i første halvår, så er opgaven at gennemføre prisstigninger. Rockwool opjusterer både for driftsresultatet, salg og investeringer.
Foto: Rockwool
Foto: Rockwool

Danske Rockwool kan ride med på det igangværende byggeboom og notere sig en salgsvækst i på 5 pct. til 584 mio. euro i første halvår. Det meddeler selskabet i et netop offentliggjort regnskab.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Ken Bonefeld Nielsen, sikkerhedsrådgiver, Norlys

    Norlys forbereder sig på det næstværste

    For abonnenter

    Anne Højer Simonsen, klimapolitisk chef, DI | Foto: Foto: Søren Nielsen

    Tilfredshed med CCS-udspil

    For abonnenter

    Læs også