Alm. Brand-topchef vil ikke nødvendigvis at sælge Energi-forretning

Meddelelsen kommer efter, at forsikringsselskabet har igangsat en strategisk gennemgang af området.
Rasmus Werner Nielsen er adm. direktør i Alm. Brand Group. | Foto: Stine Bidstrup/Ritzau Scanpix
Rasmus Werner Nielsen er adm. direktør i Alm. Brand Group. | Foto: Stine Bidstrup/Ritzau Scanpix
AF MARKETWIRE

Alm. Brand Group holder mulighederne åbne for forretningsområdet Energi, efter at forsikringskoncernen har indledt, hvad den betegner som en strategisk gennemgang. Det understreger administrerende direktør Rasmus Werner Nielsen over for MarketWire.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Ken Bonefeld Nielsen, sikkerhedsrådgiver, Norlys

    Norlys forbereder sig på det næstværste

    For abonnenter

    Anne Højer Simonsen, klimapolitisk chef, DI | Foto: Foto: Søren Nielsen

    Tilfredshed med CCS-udspil

    For abonnenter

    Læs også