Danmark overhales af nabolande i krav til grønnere flybrændstof

Danmark har på nuværende tidspunkt ikke et iblandingskrav for flytransporten, der kan måle sig med vores nabolande. Og det kan gøre reduktionsmålene sværere at nå. Brancheorganisation peger dog mod anden løsning.
Foto: Thomas Borberg
Foto: Thomas Borberg

Danmark bliver overhalet af sine nordiske naboer, når det kommer til at fastsætte krav til bæredygtigt brændstof i flybrændstof.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

"Ewii er et sted for mennesker, der kan finde ud af at opføre sig ordentligt og dem der ikke kan det, de skal ikke være her," lyder det fra Lars Bonderup Bjørn, adm. direktør i Ewii, der ikke vil tolerere snyd i sin koncern. | Photo: Joachim Ladefoged

Ewii-ansatte har snydt med arbejdstid

For abonnenter