Dårligt 2013 presser Shell til ny strategi

2013 var ikke noget godt år for oliemastodonten Shell, og ovenpå offentliggørelsen af det seneste årsregnskab lægger selskabets nyudnævnte CEO linjerne for en ny strategi.
JØRGEN RUDBECK, SHIPPINGWATCH

Men en samlet tilbagegang i indtjeningen på 39 pct. i forhold til 2012 kan Shells seneste år ikke betegnes som et mindeværdigt et af slagsen i den store oliekoncerns mangeårige historie.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også