Efter mediestorm og direktørfyring: Her er den nye strategi for Ewii

Der er nye tider og ny direktør på vej i danske Ewii, hvor man er ved at udforme den strategi, som skal gælde efter fyringen af den tidligere direktør. Stop for større sponsorater, salg af kommercielle virksomheder og opsplitning af koncernen kan være på vej, siger den nye bestyrelsesformand og direktør.

Det skal være slut med millionstore, landsdækkende sportsponsorater, usikre virksomhedsopkøb og en svært gennemsigtig koncernstruktur hos det skandaleramte Ewii. Det fortæller den konstituerede administrerende direktør Jens Christian Sørensen under selskabet repræsentatskabsmøde, som blev afholdt tirsdag aften i Kolding.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Ken Bonefeld Nielsen, sikkerhedsrådgiver, Norlys

    Norlys forbereder sig på det næstværste

    For abonnenter

    Anne Højer Simonsen, klimapolitisk chef, DI | Foto: Foto: Søren Nielsen

    Tilfredshed med CCS-udspil

    For abonnenter

    Læs også