Undersøgelse: Dong har færrest glade kunder - Energi Fyn har flest

Trods engrosmodellen er danske elkunder blevet betydeligt mere utilfredse med deres energiselskab. Top-10 over kundetilfredshed sender Energi Fyn i top og Dong i bund.
Foto: Energi Fyn
Foto: Energi Fyn
JENS NIELSEN

Det står ikke helt godt til med relationen mellem danske energiselskaber og deres slutkunder. En ny tilfredshedsanalyse viser, at danske el-kunder generelt er blevet mindre glade for deres selskab. Bøvl med dobbeltregningerne fra før engrosmodellens indførelse gnaver stadig, fremgår det af analysen, som svenske Epsi Rating står bag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Ken Bonefeld Nielsen, sikkerhedsrådgiver, Norlys

    Norlys forbereder sig på det næstværste

    For abonnenter

    Anne Højer Simonsen, klimapolitisk chef, DI | Photo: Foto: Søren Nielsen

    Tilfredshed med CCS-udspil

    For abonnenter

    Læs også