Duedahl vil masse-kapre nye kunder med krydssalg

SEs nye strategi skal få titusindvis af kunder til at samle tv og el hos samme leverandør.
Foto: SE
Foto: SE
JENS NIELSEN

100.000 nye energikunder. Sådan lyder et af nøglemålene i den nye strategi, som SE fremlagde i dag. Tidshorisonten for at få de mange nye mennesker i kunderegistretet er ikke nærmere beskrevet. Med spørger man koncernchef Niels Duedahl om, hvor det er, han regner med at finde dem, lyder svaret: ”Krydssalg.” Nærmere betegnet krydssalg mellem SEs bredbånd- og tv-produkter og den gode gamle kerneforretning: strøm. De forenklede forhold for el-salg, som engrosmodellen indførte i april i år, tænkes at gøre krydssalget langt nemmere.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Anne Højer Simonsen, klimapolitisk chef, DI | Foto: Foto: Søren Nielsen

    Tilfredshed med CCS-udspil

    For abonnenter

    Ken Bonefeld Nielsen, sikkerhedsrådgiver, Norlys

    Norlys forbereder sig på det næstværste

    For abonnenter