"Det er selvfølgelig dybt beklageligt"

Vi tager kritikken til efterretning, siger salgsdirektør i Helsingør Forsyning som reaktion på hård kritik fra Forbrugerombudsmanden. Der skete en fejl, siger han.
AF JOACHIM CLAUSHØJ BINDSLEV OG KASPER BRØNDGAARD ANDERSEN

Det var en klokkeklar fejl, da Helsingør Forsyning i februar sidste år sendte et vildledende brev til samtlige kunder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Foto: Brian Karmark

Bladt afskediger topchef

For abonnenter