EnergiWatch

"Det er selvfølgelig dybt beklageligt"

Vi tager kritikken til efterretning, siger salgsdirektør i Helsingør Forsyning som reaktion på hård kritik fra Forbrugerombudsmanden. Der skete en fejl, siger han.

Det var en klokkeklar fejl, da Helsingør Forsyning i februar sidste år sendte et vildledende brev til samtlige kunder.

Sådan lyder det fra Kim Asker Larsen, salgs- og marketingsdirektør i Helsingør Forsyning, efter at Forbrugerombudsmanden har langet kraftigt ud efter det sjællandske selskab og syv andre selskaber, der sammen ejer elhandelsselskabet Scanenergi.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra EnergiWatch

Nordex taber knap en milliard i andet kvartal

Den tyske mølleproducent er den næste i rækken, der kan fremvise et stort tab. Nordex må ligeledes se toplinjen svinde ind. Det er dog præcis som ventet, lyder det fra direktøren.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

EnergiWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs