Krisen har bragt energiselskaber tættere på kunderne

De danske energiselskaber er henover efteråret og vinteren blevet stresstestet af deres kunder. ”Det er simpelthen bare eksploderet,” lyder det fra Mads Brøgger, direktør i Norlys Energi.
Foto: Thomas Borberg
Foto: Thomas Borberg

Det har været et udfordrende efterår og tidlig vinter for de danske energiselskaber. Energikrisen som konsekvens af krigen i Ukraine har pludselig fået danskerne til at kigge grundigt på elregningen og søge information hos deres elselskab.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også