EnergiWatch

Danske elselskaber er mindre populære end nogensinde før

Kundetilfredsheden med de danske elselskaber rammer det laveste niveau hidtil i den årlige Epsi-undersøgelse. Høje priser, lange ventetider og utilstrækkelig hjælp nævnes som forklaringer.

Det betaler sig for elselskaberne at tilbyde større pakker til forbrugerne - såkaldt 'bundling'. Hos de selskaber, som gør det, ses i hvert fald en højere grad af kundetilfredshed i ny undersøgelse. | Foto: Thomas Borberg

På en skala fra 1 til 100 lander danskernes kundetilfredshed med deres elselskaber på 63,1 indekspoint i den årlige undersøgelse foretaget af Epsi Rating. Det er den laveste score på området nogensinde målt af forsikringsselskabet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra EnergiWatch

Læs også

Seneste nyt

EnergiWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs