
Brintselskaberne skyder op i det nordiske landskab, og kampen om at være det foretrukne valg bliver kun hårdere. Det er dog ikke noget, der bekymrer norske Hydrogen Pro, som tror på, at både forretningsmodellen og teknologien nok skal give et naturligt forspring.
"Vi har teknologien, vi har kompetencerne, erfaringerne og kundskaberne. Vi har sammenbragt en kombination af skandinavisk, kinesisk og internationale folk, der kender industrien. Vi ved, at vi ikke kan udvikle alt det her selv, men vi har en meget attraktiv position, og vi vil udvide globalt ved at finde de rette partnere, der består af store industrielle partnere," siger adm. direktør Mårten Lunde.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app