EnergiWatch

True Energy henter nye marketingskræfter

Med ansættelsen af Nina Kirstine Toft-Nielsen vil det danske energiselskab øge interaktioner med brugere og influencere på de sociale medier.

Foto: PR True Energy

I fremtiden skal indsatsen på de sociale medier oppes hos True Energy. For at styrke kompetencerne på området ansætter det danske energiselskab derfor Kirstine Toft-Nielsen, der kommer med erfaring inden for sociale medier og online kommunikation fra blandt andet offentlige organisationer.

"Jeg brænder for den grønne omstilling og bæredygtighed. Den passion matcher perfekt med True Energys fokus på og løsninger inden for automatisk, intelligent elforbrug, der gør det både nemt og billigt at tænke klima ind i sit elforbrug. Vi har masser af fart på en lang række nye projekter, og det glæder jeg mig til at være en del af," siger Nina Kristine Toft-Nielsen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra EnergiWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs