Ny bølge af elhandlere vil erobre markedet med abonnementsløsninger

Fire nye elhandlere er i løbet af den seneste tid trådt ind på det danske elmarked. De melder alle om en lav fortjeneste på el, men fællestrækket er, at strømmen kun skal være et biprodukt på deres platforme.
Foto: Peter Hove Olesen
Foto: Peter Hove Olesen

Det danske elmarked er en finurlig størrelse. For på den ene side sælges der et produkt, som alle har behov for, men på den anden side er det markedet, der er dækket 100 pct. Det betyder, at hvis der skal en kunde ind, så skal kunden erobres fra en konkurrent.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Foto: Ge Vernova

    GE sagsøges for designfejl på 1,5 GW vindmøller

    For abonnenter

    Læs også