Danfoss-formand forventer ny Lego strategi fra kommende topchef

Jørgen Mads Clausen var overrasket. Men bestyrelsesformanden i Danfoss mener, der er tale om et perfekt match mellem Lego og Niels B. Christiansen.
Jørgen Mads Clausen. | Foto: /Scanpix Ritzau/Lars Skaaning/
Jørgen Mads Clausen. | Foto: /Scanpix Ritzau/Lars Skaaning/
AF JENS ERIK RASMUSSEN

Jørgen Mads Clausen, bestyrelsesformand i Danfoss, forventer, at Niels B. Christiansen i løbet af kort tid vil være klar med en ny strategi for Lego, der igen kan sætte fart i salget af Lego klodser globalt. Ikke mindst når det gælder digitalisering vil den nye topchef for legetøjskoncernen kunne gøre en forskel, vurderer han.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Ken Bonefeld Nielsen, sikkerhedsrådgiver, Norlys

    Norlys forbereder sig på det næstværste

    For abonnenter

    Anne Højer Simonsen, klimapolitisk chef, DI | Foto: Foto: Søren Nielsen

    Tilfredshed med CCS-udspil

    For abonnenter

    Læs også