EnergiWatch

Rockwool: For høj indtjening skræmmer kunderne væk

Rockwool arbejder på at øge indtjeningen, men den må aldrig blive prangende, for det kan gå ud over kundetilliden.

Elco van Heel, koncerndirektør Rockwool | Foto: JEPPESEN SIMON

En god overskudsgrad er ikke altid lig med succes. Det konstaterer den danske stenuldsproducent Rockwool, som aldrig vil ramme rekordår igen.

I 2007 toppede Rockwools overskudsgrad og lå på 20 pct. Efterspørgslen på stenuld var på det tidspunkt enorm – så enorm, at der ikke var nok, og det fik prisspiralen til at gå opad.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra EnergiWatch

Styrelsen behandler 13 GW kystnær havvind

Mastodonter som CIP og Total Energies har også kastet sig ind i kampen for åben dør-havmølleparker, hvor Energistyrelsen har modtaget 43 ansøgninger siden april. Selv om to trejdedele er sorteret fra, får blandt andet kæmpeprojekter fra CIP potentialet for de resterende til at svulme.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

EnergiWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs