EnergiWatch

A2Sea: Vi sælger os på viden og erfaring

2013 har indtil videre været et fint år for A2Sea med flere milepæle. Men færre projekter i anden halvdel af 2014 og i 2015 koblet med en større gruppe af konkurrenter betyder mere udfordrende forhandlinger om de vigtige kontrakter.

Foto: A2SEA

Det første halvår af 2013 har været godt og med flere milepæle for det danske vindmøllerederi A2Sea. Men samtidig opererer rederiet i et marked, der i noget af 2014 og hele 2015 byder på få kontrakter og øget konkurrence om dem.

"Indtil nu er året gået fint. Vi har haft travlt med at færdiggøre et Anholt-projekt, som det lykkedes at afslutte rigtig fint i løbet af maj måned. Det var det største offshore-projekt nogensinde i Danmark på vindmøllesiden, så det var en milepæl i sig selv. Vi er også godt i gang med tre skibe i fuld beskæftigelse resten af året i det irske hav. Så rent performancemæssigt er det sådan set gået, som vi havde forventet," siger Jens Frederik Hansen, adm. direktør i A2Sea til ShippingWatch.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra EnergiWatch

Elbiler er ikke altid en gevinst for klimaet - nogle bliver det aldrig

Kører man kun 3.000 km i bil om året, bliver det aldrig bedre for klimaet at køre i en elbil. Kører man 7.500 km om året, går der otte-ni år, før skiftet gavner klimaet, viser ny forskning. Jo længere, man kører, jo bedre bliver klimaregnestykket. For mange kan det være klogt at vente med at skifte til en elbil, lyder rådet fra FDM og forskere ved Aarhus Universitet.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

EnergiWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs