30.000 reservedele på lager: Vestas vil være nr. 1 - også til at servicere konkurrenternes møller

Vestas forventer at udvide antallet af reservedele, som sælges til kunder, med 10-12.000 styk i år.
Foto: MHI Vestas Offshore Wind
Foto: MHI Vestas Offshore Wind
AF KASPER BRØNDGAARD ANDERSEN

Flere af Vestas’ store kunder påtager sig i stigende grad en del af opgaven med at servicere deres vindmøller selv, men den danske producent vil sikre sig, at man trods det umiddelbare tab af omsætning ender som vinder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også