PR-firmaer siger nej til klimaskeptiske kunder

Ti af verdens største kommunikationsselskaber vil ikke have kampagner, der stiller spørgsmålstegn ved menneskeskabt global opvarmning, på samvittigheden. Flere steder er det direkte imod CSR-regler.
Foto: NIELS HOUGAARD/POLFOTO
Foto: NIELS HOUGAARD/POLFOTO

Selvom deres arbejde i princippet er alt kunne sælge hvad som helst, så vender en række af verdens førende PR-bureauer nu en iskold skulder til kunder, som benægter eksistensen af menneskeskabte klimaforandringer. De vil ganske enkelt ikke have noget med dem at gøre.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også