EnergiWatch

PR-firmaer siger nej til klimaskeptiske kunder

Ti af verdens største kommunikationsselskaber vil ikke have kampagner, der stiller spørgsmålstegn ved menneskeskabt global opvarmning, på samvittigheden. Flere steder er det direkte imod CSR-regler.

Foto: NIELS HOUGAARD/POLFOTO

Selvom deres arbejde i princippet er alt kunne sælge hvad som helst, så vender en række af verdens førende PR-bureauer nu en iskold skulder til kunder, som benægter eksistensen af menneskeskabte klimaforandringer. De vil ganske enkelt ikke have noget med dem at gøre.

Det skriver The Guardian, efter man har foretaget en rundspørge blandt 25 globalt funderede kommunikationsselskaber.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra EnergiWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

EnergiWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs