Nye brændstoffer til shipping gør forretningen mere kompleks for MAN

Med introduktionen af grønne brændstoffer i shipping vokser antallet af forskellige motortyper til skibe, og genbrug af tekniske løsninger bliver vigtig for motorudviklere som MAN.
Brian Østergaard Sørensen, udviklingsdirektør for totaktsmotorer, MAN Energy Solutions. | Foto: MAN Energy Solutions
Brian Østergaard Sørensen, udviklingsdirektør for totaktsmotorer, MAN Energy Solutions. | Foto: MAN Energy Solutions

Genbrug af komponenter og teknologi er mere afgørende end nogensinde for motorudviklere som MAN Energy Solutions, der især er kendt for udvikling af store totaktsmotorer til skibsfarten.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Ken Bonefeld Nielsen, sikkerhedsrådgiver, Norlys

    Norlys forbereder sig på det næstværste

    For abonnenter

    Anne Højer Simonsen, klimapolitisk chef, DI | Photo: Foto: Søren Nielsen

    Tilfredshed med CCS-udspil

    For abonnenter

    Læs også