Fire elselskaber får kritik af Forbrugerombudsmanden

NRGI, Strømlinet, Blue Energy og Modstrøm har overtrådt forbrugeraftaleloven og vildledt flere boligkøbere, som har fået presset et nyt elselskab ned over hovedet. Det mener Forbrugerombudsmanden.
Foto: Stine Bidstrup/ERH
Foto: Stine Bidstrup/ERH

Flere boligkøbere er uforvarende blevet oprettet som kunder hos elselskaber i forbindelse med underskrivelse af købsaftaler.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Foto: Ge Renewable Energy

Ørsted eneste byder i havvindudbud