Skarp branding sparker Esbjerg ind i fint selskab

Danmarks energimetropol er Esbjerg. Kommunen har på få år skabt et brand så stærkt, at den er blevet optaget i et netværk af verdens førende energibyer.
Foto: Danbor
Foto: Danbor
HENRIK HINDBY KOSZYCZAREK

Sidste år afholdt Esbjerg for første gang det, arrangørerne kalder ”Danmarks første energimaraton”. Et maratonløb med den sædvanlige løbedistance på godt 42 km, men med et særligt fokus på energi – helt i tråd med Esbjergs branding af sig selv som Danmarks energimetropol.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Foto: Ge Renewable Energy

Ørsted eneste byder i havvindudbud