Maersk Decom vil hente flere kunder til butikken ved hjælp af nyt værktøj

Efter tre år i luften ser Maersk Decom for alvor markedet inden for nedtagning af brugte olieplatforme rykke sig. Et nyt værktøj skal hjælpe selskabet med at hive flere kunder ind i butikken og gøre branchen mere gennemsigtig, siger CCO til ShippingWatch.
"Fra mit perspektiv er vi absolut på vejen til at indfri de mål, vi gerne vil," siger Jens Klit Thomsen, CCO hos Maersk Decom. | Foto: Maersk Decom / PR
"Fra mit perspektiv er vi absolut på vejen til at indfri de mål, vi gerne vil," siger Jens Klit Thomsen, CCO hos Maersk Decom. | Foto: Maersk Decom / PR

Maersk Decom, der er et samarbejde mellem Maersk Drilling og Maersk Supply Service, har efter tre år i luften fået bekræftet, at der er et marked for nedtagning af udtjente olieplatforme.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Ken Bonefeld Nielsen, sikkerhedsrådgiver, Norlys

    Norlys forbereder sig på det næstværste

    For abonnenter

    Anne Højer Simonsen, klimapolitisk chef, DI | Foto: Foto: Søren Nielsen

    Tilfredshed med CCS-udspil

    For abonnenter

    Læs også