EnergiWatch

Maersk Decom vil hente flere kunder til butikken ved hjælp af nyt værktøj

Efter tre år i luften ser Maersk Decom for alvor markedet inden for nedtagning af brugte olieplatforme rykke sig. Et nyt værktøj skal hjælpe selskabet med at hive flere kunder ind i butikken og gøre branchen mere gennemsigtig, siger CCO til ShippingWatch.

"Fra mit perspektiv er vi absolut på vejen til at indfri de mål, vi gerne vil," siger Jens Klit Thomsen, CCO hos Maersk Decom. | Foto: Maersk Decom / PR

Maersk Decom, der er et samarbejde mellem Maersk Drilling og Maersk Supply Service, har efter tre år i luften fået bekræftet, at der er et marked for nedtagning af udtjente olieplatforme.

For Maersk Decom har det i begyndelsen taget længere tid at overbevise olieselskaberne om, hvorfor der er behov for dem som dekommisseringsselskab i olieindustrien. Sådan lød det tilbage i 2019 fra selskabets adm. direktør, Lars Banke, til ShippingWatch.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra EnergiWatch

Norsk brintselskab får ny topchef

Elling Nygaard bliver topchef for norske Hydrogen Pro, mens Mårten Lunde træder af året efter børsnoteringen. I september åbnede selskabet sine første danske produktionsfaciliteter.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs