EnergiWatch

Kundeambassadør skal stoppe mistillid i Blue Energy

Beskyldninger om urent trav og mistillid skal erstattes med klarhed, mener Blue Energy, der har ansat en indsigelseschef efter skideballe fra Forbrugerombudsmanden.

Elselskabet Blue Energy har ansat en kundeambassadør, der skal holde snor i salgsarbejdet og sikre, at alt går rigtigt til.

Fornyeligt kunne Forbrugerombudsmanden uddele skideballer til en række elsælgere – herunder Blue Energy, der havde modtaget 24 klager.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra EnergiWatch

Siemens Gamesas milliarddyre problem er halvvejs selvforskyldt

Selv om det i høj grad er lykkedes at presse eksterne omkostninger over på kunderne, leveres landvindprojekter til en værdi af omkring 15 milliarder til nulmargin over de næste år, konstaterer mølleproducentens topchef. Her og der er det nok gået lidt for hurtigt.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs