Dansk Energi glæder sig over ny markedsføringsvejledning

Forbrugerombudsmanden har præsenteret en ny vejledning, der knytter sig til markedsføringsreglerne på elmarkedet. Hos Dansk Energi glæder man sig på forbrugernes vegne over, at der kommer fokus på håndhævelse af regler, der skal beskytte elkunderne.

Forbrugerombudsmanden har indskærpet over for el-branchen, hvordan de må markedsføre sig over for kunderne. Det sker på baggrund af de mange klager over elselskabernes sælgere, der er landet på forbrugerombudsmanden, Christina Toftegaard Nielsens bord.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Ken Bonefeld Nielsen, sikkerhedsrådgiver, Norlys

    Norlys forbereder sig på det næstværste

    For abonnenter

    Anne Højer Simonsen, klimapolitisk chef, DI | Foto: Foto: Søren Nielsen

    Tilfredshed med CCS-udspil

    For abonnenter

    Læs også