EnergiWatch

Ombudsmand undersøger Gul Strøm

Forbrugerombudsmanden har modtaget flere klager over Gul Strøms salgsmetoder og har nu bedt om en redegørelse. "Jeg kan ikke på forhånd afvise, at der er regler, som er overtrådt. Kombineret med det store antal henvendelser gør det, at jeg kigger nærmere på sagen," siger ombudsmanden.

Foto: Colourbox

Forbrugerombudsmanden har bedt Gul Strøm om en redegørelse, efter man har modtaget omkring 40 skriftlige og telefoniske klager over energiselskabets salgsmetoder "inden for den senere tid".

En række energiselskaber sendte i oktober og november stort set enslydende pressemeddelelser ud om, at telefonsælgere fra elhandelsselskabet Gul Strøm bruger ufine metoder, og nu vil ombudsmanden til bunds i sagen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra EnergiWatch

Shell afviser at forholde sig til sviner mod dansk raffinaderi

Crossbridge Energy undersøgte raffinaderiet fuldt ud forud for overtagelsen, siger talsperson fra Shell. Talspersonen forholder sig imidlertid ikke til, at raffinaderiet kritiseres i hårde vendinger i en intern mail sendt af en kommunikationsansat hos Shell.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

EnergiWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs