Udvalg vil bruge krabasken: Selskaber skal skifte logo

Alt for svag lovgivning gør det muligt for de store elselskaber at bruge de samme logoer og navne i monopolforretningen, som man bruger i den kommercielle butik. Det forvirrer forbrugerne og svækker konkurrencen, lyder det fra elreguleringsudvalget.

Det er alt for svært for de danske elkunder at kende forskel på, hvem de køber el af, og hvem de betaler for at drive elnettet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også