Dong om glemte kundebeløb: Vi sender da bare en check

I modsætning til energiselskabet Modstrøm oplever man hos Dong Energy ikke noget problem med at udbetale el-kundernes tilgodehavender. "Vi gør et stort arbejde for at komme af med pengene," lyder det fra selskabet.
Foto: Lars Krabbe
Foto: Lars Krabbe

Hvor langt skal man som elselskab egentlig gå for at betale tidligere kunders tilgodehavender tilbage?

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Foto: Illustration: Floating Power Plant

    Dansk udvikler køber 4 MW-mølle af Siemens Gamesa

    For abonnenter

    Læs også