EnergiWatch

Dong om glemte kundebeløb: Vi sender da bare en check

I modsætning til energiselskabet Modstrøm oplever man hos Dong Energy ikke noget problem med at udbetale el-kundernes tilgodehavender. "Vi gør et stort arbejde for at komme af med pengene," lyder det fra selskabet.

Foto: Lars Krabbe

Hvor langt skal man som elselskab egentlig gå for at betale tidligere kunders tilgodehavender tilbage?

Det spørgsmål er aktuelt, efter at EnergiWatch i dag kan fortælle, at det grønne energiselskab Modstrøm i 2013 har valgt at indtægtsføre 12,4 mio. kr. i kundetilgodehavender fra 2008 og frem. Penge, som tilhører tidligere kunder, men som de efter deres abonnementsophør ikke har forsøgt opkrævet.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra EnergiWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs