Dong om glemte kundebeløb: Vi sender da bare en check

I modsætning til energiselskabet Modstrøm oplever man hos Dong Energy ikke noget problem med at udbetale el-kundernes tilgodehavender. "Vi gør et stort arbejde for at komme af med pengene," lyder det fra selskabet.
Foto: Lars Krabbe
Foto: Lars Krabbe

Hvor langt skal man som elselskab egentlig gå for at betale tidligere kunders tilgodehavender tilbage?

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Job

Se flere jobs