Elselskaber spiller med reklamemusklerne

Elbranchen brugte i 2012 flere penge end nogensinde på markedsføring. Øget konkurrence gør branding ekstra vigtig, mener Dansk Energi, som spår, at medieomsætningen vil stige endnu i takt med yderligere liberalisering.
Reklamer til genbrug | Foto: Steen Wrem
Reklamer til genbrug | Foto: Steen Wrem
AF THOMAS BO CHRISTENSEN

Danske energiselskaber har taget spenderbukserne på og hælder i dag langt flere penge i dagsbladsannoncer, tv-reklamer og internetkampagner end tidligere.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også