EnergiWatch

Elselskaber spiller med reklamemusklerne

Elbranchen brugte i 2012 flere penge end nogensinde på markedsføring. Øget konkurrence gør branding ekstra vigtig, mener Dansk Energi, som spår, at medieomsætningen vil stige endnu i takt med yderligere liberalisering.

Reklamer til genbrug | Foto: Steen Wrem

Danske energiselskaber har taget spenderbukserne på og hælder i dag langt flere penge i dagsbladsannoncer, tv-reklamer og internetkampagner end tidligere.

Det viser en opgørelse over medieomsætningen i de seneste ti år i den danske elsektor baseret på tal fra Gallup og bearbejdet af reklameorganisationen Kommunikation og Kreativitet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra EnergiWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

EnergiWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs