Dette elselskab har de mest tilfredse kunder

SEF Energi er blevet vippet af pinden som tronhaver af sidste års toer og må tage til takke med en tredjeplads. Tilliden og tilfredsheden lider dog stadig på tværs af branchen. 
Noget af det, der hiver op hos de selskaber, der er i top tre er, at de alle har gode relationer til kunderne. | Foto: Thomas Borberg
Noget af det, der hiver op hos de selskaber, der er i top tre er, at de alle har gode relationer til kunderne. | Foto: Thomas Borberg

De danske elleverandører har øjensynligt ikke haft helt så gode forhold til kunderne som tidligere. I hvert fald har både kundetilfredshed og tillid lidt et knæk i dette års Epsi Rating, der hvert år måler kundernes tilfredshed med deres elleverandører. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Ken Bonefeld Nielsen, sikkerhedsrådgiver, Norlys

    Norlys forbereder sig på det næstværste

    For abonnenter

    Anne Højer Simonsen, klimapolitisk chef, DI | Foto: Foto: Søren Nielsen

    Tilfredshed med CCS-udspil

    For abonnenter

    Læs også