Norlys vælger IIH Nordic til at optimere markedsføring

Bureauet IIH Nordic skal hjælpe energi- og televirksomheden Norlys med dataanalyse for at forbedre virksomhedens kommercielle gennemslagskraft.
Norlys har indgået samarbejde med bureauet IIH Nordic. | Foto: Pr / Norlys
Norlys har indgået samarbejde med bureauet IIH Nordic. | Foto: Pr / Norlys

Ved indgangen til 2024 indgår det danske bureau IIH Nordic officielt samarbejde med energi- og televirksomheden Norlys. Her bliver opgaven at optimere Norlys’ kommercielle performance på tværs af digitale kanaler. Det skal ske ved hjælp af analytisk support og dataaktivering.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Ken Bonefeld Nielsen, sikkerhedsrådgiver, Norlys

    Norlys forbereder sig på det næstværste

    For abonnenter

    Anne Højer Simonsen, klimapolitisk chef, DI | Foto: Foto: Søren Nielsen

    Tilfredshed med CCS-udspil

    For abonnenter

    Læs også