Norlys finder ny chef til kundeoplevelser

Nye kræfter i kundeserviceafdelingen findes internt i form af Jess B. Bech, der allerede er tiltrådt posten som VP. 
Jess B. Bech er netop tiltrådt som VP for Customer Services i Norlys’ energiforretning. | Foto: Norlys Pr
Jess B. Bech er netop tiltrådt som VP for Customer Services i Norlys’ energiforretning. | Foto: Norlys Pr

Med den tidligere chefs skifte til ladestanderforretningen, er der nu blevet plads til Jess B. Bech i spidsen for kundeservice. Han overtager dermed tjansen fra Ellen Trolle. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også