Elhandlere overraskede over tilsynssag

”Konkrete henvendelser” er årsagen til, at flere store elhandlere undersøges for manglende tilbagebetalinger, fastslår Forsyningstilsynet. 
OK rangerer ofte højt på lister over elkundernes tilfredshed. Nu er selskabet havnet på en noget mindre attråværdig liste - til begrænset tilfredshed. | Foto: Ok Amba
OK rangerer ofte højt på lister over elkundernes tilfredshed. Nu er selskabet havnet på en noget mindre attråværdig liste - til begrænset tilfredshed. | Foto: Ok Amba

Forsyningstilsynet gør slutafregning uden vært. Nogenlunde sådan var reaktionen hos adskillige af de, der fredag fandt deres navn på den liste af nu ti selskaber, tilsynet undersøger for muligt lovbrud i forbindelse med tilbagebetaling af kunders tilgodehavender ved skift af elhandler.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Ken Bonefeld Nielsen, sikkerhedsrådgiver, Norlys

    Norlys forbereder sig på det næstværste

    For abonnenter

    Anne Højer Simonsen, klimapolitisk chef, DI | Foto: Foto: Søren Nielsen

    Tilfredshed med CCS-udspil

    For abonnenter

    Læs også