EnergiWatch

Energiselskaber må ansætte flere folk – tusindvis af kunder ringer i timen

Flere tusinde kunder ringer hver time for at få hjælp til deres energiregning. Det betyder, at energiselskaberne allerede har ansat flere medarbejdere eller formentlig kommer til at gøre det.

Foto: PR NORLYS

De chokerende høje energiregninger, der ildevarslende tikker ind hos de danske forbrugere, får tusindvis af danskere til at ringe til deres energiselskab. Det presser organisationerne og har krævet flere folk.

I Andel Energi kan man i udgangspunktet håndtere 4.500 henvendelser om dagen, men i de seneste uger er det eksploderet til i øjeblikket over 2.000 henvendelser i timen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra EnergiWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

EnergiWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs