Ørsted skruer op for den digitale kundeservice

Danmarks største energikoncern skuffede mest forventningerne blandt knap 500 testpersoner, der har uddelt karakterer til energiselskabers hjemmesider. "Klart rum for forbedringer, og de er på vej," siger digital chef for privatkunder i Ørsted.
Foto: /Ritzau Scanpix/Mads Claus Rasmussen/
Foto: /Ritzau Scanpix/Mads Claus Rasmussen/

"Vi ved godt, at vi har nogle forskellige digitale udfordringer, og derfor arbejder vi også med en række nye tiltag inden sommerferien," siger Kasper Søvsø Nielsen, chef for digitalt salg i Ørsteds privatkundeforretning.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også



Foto: Everfuel

Alle brintstationer i Danmark lukker

For abonnenter