EnergiWatch

Ørsted skruer op for den digitale kundeservice

Danmarks største energikoncern skuffede mest forventningerne blandt knap 500 testpersoner, der har uddelt karakterer til energiselskabers hjemmesider. "Klart rum for forbedringer, og de er på vej," siger digital chef for privatkunder i Ørsted.

Foto: /Ritzau Scanpix/Mads Claus Rasmussen/

"Vi ved godt, at vi har nogle forskellige digitale udfordringer, og derfor arbejder vi også med en række nye tiltag inden sommerferien," siger Kasper Søvsø Nielsen, chef for digitalt salg i Ørsteds privatkundeforretning.

I en undersøgelse af 12 energiselskabers hjemmesider, som analysefirmaerne UserGap og Novicell har foretaget for EnergiWatch og med deltagelse af knap 500 testpersoner, skuffede Danmarks største energiselskab mest forventningerne blandt brugerne.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra EnergiWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

EnergiWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs