EnergiWatch

Trods advarsler: Elselskaber får flere klager fra utilfredse forbrugere

Nye tal fra Forbrugerombudsmanden viser, at forbrugere i stigende omfang henvender sig om elselskabernes forretningsmetoder. Især tre selskaber skiller sig ud.

Trods de seneste års advarsler fra Forbrugerombudsmanden til en lang række selskaber, der sælger el til forbrugere og virksomheder, stiger antallet af henvendelser og klager over selskabernes forretningsmetoder. Det er lige fra vildledende markedsføring, uanmodede henvendelser, manglende fortrydelsesret og forskellige omstændigheder, når selskaberne indgår aftaler med kunder.

Det viser nye tal og en oversigt fra Forbrugerombudsmanden, som EnergiWatch har fået aktindsigt i.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra EnergiWatch

3i køber AMP ud af Esvagt

Kapitalfonden 3i, der ejer halvdelen af Esvagt, har aftalt med virksomhedens anden ejer, kapitalfonden AMP Capital, at overtage hele Esvagt for 368 britiske pund, så 3i bliver eneejer. Handelen ventes at falde på plads i første kvartal 2022.

Vestas vælger tysk logistikpartner i Nordamerika

Den danske vindmølleproducent, der fra årsskiftet skifter DSV ud med Mærsk som primær logistikpartner, får fremover distribueret komponenter og reservedele i Nordamerika af en tysk logistikvirksomhed.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs