EnergiWatch

Ewii hænger fortsat på milliondyrt sponsorat

Energiselskabet vil med ny sponsorstrategi fokusere på amatørerne og det lokale i Trekantområdet. Men det suverænt største sponsorat i løber endnu i København.

I juni spiller Iron Maiden formentlig et af deres største hits "Wasted Years", når de giver koncert i Royal Arena, hvor Ewii i årevis fremover står til at være storsponsor. | Foto: ritzau scanpix/Henning Bagger

Ewii vil fremover fokusere sponsorkronerne på børn og unge, lokale foreninger og civilsamfundet i Trekantområdet. Men det jyske energiselskab vil dog fortsat også være sponsor, når Iron Maiden om en måneds tid skal høvle firsermetal af i Royal Arena, og formentlig også når Anne, Sanne og Lis året efter skal fylde den københavnske arena med lidt blødere toner fra årtiet.

Det er status, efter at Ewii onsdag aften fremlagde sin nye sponsorstrategi.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra EnergiWatch

Ny dansk udvikler har 11 GW havvind klar fra start

Profiler fra European Energy, Ørsted og Centria går sammen om nyt selskab, der vil lave hele pakken fra sol, land- og havvind til trading. Der er et hul i markedet til os lige nu – om fem år ville det være lukket, fastslår direktør.

Bank vurderer at Esvagt er tæt på syv mia kr værd efter ejerskifte

Ifølge DNB Markets har Esvagt en anslået værdi på næsten syv mia. kr., efter at 3i Infrastructure midt i en salgsproces valgte at købe resten af offshore- og vindrederiet. "Vi blev overraskede, men positivt overraskede," siger Peter Lytzen, CEO i Esvagt til ShippingWatch.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs