EnergiWatch

Vattenfall får nyt logo

Der er gang i farveblyanterne hos de nordeuropæiske energiselskaber. Nu skal også Vattenfall have nyt logo.

Foto: Sådan så Vattenfalls logo ud indtil i dag. Vattenfalls nuværende vindmølle må leve med det gamle logo. Kun nye møller får det nye logo.

Når alle de andre gør det, vil vi også. Sådan kunne man forestille sig, at stemningen har været på Vattenfalls hovedkontor i Stockholm. Faktum er i hvert fald, at Vattenfall nu får nyt logo og ny visuel identitet. Men i modsætning til Equinor (Statoil) og Ørsted (Dong), holder Vattenfall dog fast i sit gode, gamle navn.

"Som førende virksomhed skal vi præsentere os på en moderne og tydelig måde og bygge videre på de styrker, vi har. Det er det, vores kunder og omverdenen forventer af os. Ved at blive mere tydelige regner vi med at få større gennemslagskraft og dermed større effekt af hver krone anvendt på markedsføring i fremtiden. Et andet element i denne strømliningsproces er, at vi også reducerer antallet af brands, hvor vi i dag har 25, og i stedet lader dem indgå i det opdaterede Vattenfall-brand," siger Karin Lepasoo, Head of Communications hos Vattenfall, i en meddelelse. .

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra EnergiWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs