Danfoss-boss: Innovation og smarte opkøb skal give vækst

Det bliver benhårdt innovationsarbejde og et flair for nye, strategiske muligheder, der skal øge Danfoss' indtjening og salg i 2016.
Foto: Maria Tuxen Hedegaard
Foto: Maria Tuxen Hedegaard

Landmænd over alt i verden beholder den gamle traktor lidt længere end tidligere, de kinesiske politikere planlægger lidt færre motorveje end tidligere og den russiske valuta er ikke bare lidt, men meget mindre værd, end tidligere. Alt sammen udfordrer danske Danfoss, der ellers lever godt af at sælge højtydende teknologi til industrielle kunder over hele verden.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Ken Bonefeld Nielsen, sikkerhedsrådgiver, Norlys

    Norlys forbereder sig på det næstværste

    For abonnenter

    Anne Højer Simonsen, klimapolitisk chef, DI | Foto: Foto: Søren Nielsen

    Tilfredshed med CCS-udspil

    For abonnenter

    Læs også