Kommuner og delebiler bliver hårdest ramt af elbil-reform

Statens øgede indkrævning af afgifter på elbil-området vil i vid udstrækning ramme erhvervsbilerne.
Foto: Clever
Foto: Clever

Med beslutningen om at omfatte elbiler med normal afgift fra 2020 står langt de fleste elbiler på de danske veje til at blive væsentligt dyrere. Men det er ikke de private kunder, der står til at blive hårdest ramt.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Ken Bonefeld Nielsen, sikkerhedsrådgiver, Norlys

    Norlys forbereder sig på det næstværste

    For abonnenter

    Anne Højer Simonsen, klimapolitisk chef, DI | Photo: Foto: Søren Nielsen

    Tilfredshed med CCS-udspil

    For abonnenter

    Læs også