Eksport af det grønne Danmark

KRONIK. Integrerede, innovative løsninger inden for blandt andet det grønne område kan gøres til en mere permanent del af Danmarks eksportstrategi. Det er chancen for de mindre og mellemstore virksomheder.
Foto: Colourbox
Foto: Colourbox
KRONIKFORFATTERE: ANDERS ELDRUP, FORMAND FOR COPENHAGEN CELANTECH CLUSTER, OG MADS LEBECH, ADM. DIREKTØR FOR INDUSTRIENS FOND

Eksportfremstød, markedsføring, markedsanalyser og ministerbesøg. Der arbejdes på fuld kraft for at få åbnet døre for danske virksomheder rundt omkring i verden. De mindre og mellemstore virksomheder (MMV’er) står for 20 pct. af Danmarks samlede eksport, men det kniber fortsat med at vinde fodfæste uden for Nordeuropa.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også