Novozymes spår stærk vækst i Kina
Novozymes tror på markant øget salg i Kina, og målet er en årlig vækst på mindst 10 procent, skriver dagbladet Børsen i dag. Siden Novozymes åbnede sin første kinesiske fabrik i Suzhou i 1994, er Kina vokset til at blive selskabets næststørste marked efter USA, fortæller Michael Fredskov Christiansen, chef for Novozymes Kina.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Medarbejdertilfredshed i top i Novo-selskaber
For abonnenter
Sådan investerede Novo A/S i 2012
For abonnenter