Rederi forventer stor grøn regning: "For os som virksomhed er det store penge"

Klaveness Combination Carriers investerer store summer i at sikre en mere klimavenlig drift på trods af manglende sikkerhed via lovgivningen.
Engehret Dahm sætter spørgsmålstegn ved IMO's evne til at lande tilstrækkelige tiltag til at hjælpe industrien i den grønne omstilling. | Foto: Klaveness Combination Carriers
Engehret Dahm sætter spørgsmålstegn ved IMO's evne til at lande tilstrækkelige tiltag til at hjælpe industrien i den grønne omstilling. | Foto: Klaveness Combination Carriers

Klaveness Combination Carriers (KCC) afsætter store summer for at sikre, at flåden er klar til at sejle på grønne brændstoffer som ammoniak og metanol. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Ken Bonefeld Nielsen, sikkerhedsrådgiver, Norlys

    Norlys forbereder sig på det næstværste

    For abonnenter

    Anne Højer Simonsen, klimapolitisk chef, DI | Foto: Foto: Søren Nielsen

    Tilfredshed med CCS-udspil

    For abonnenter

    Læs også